2013. augusztus 5., hétfő

23.rész

Party!



- Szeretlek. - suttogta a számba...



Louis erősen az ajkamra tapadt és úgy csókolt mint aki ezer éve nem érintett nőt. Mondjuk az az ezer év egyenlő két hónappal. Megértem én is vágytam rá. Vágytam csókjára arra hogy beszívhassam édes férfias illatát, hogy a hajába túrjak. Levegő hiány miatt el kellett válnunk. Lihegve egymásnak döntöttük a homlokunk és egymás szemébe meredtünk. 
- Még nem is mondtam. Gyönyörű vagy. - suttogva beszélt. Elpirultam szavaira. 
- Te meg kibaszott helyes. Szeretlek nem tudom hányszor mondom de így van. - mondtam én is suttogva. 
- Szeretlek! Menjünk vissza a bulizókhoz. - mondta és kézen ragadott. Kivonszolt a táncolok közé. Hirtelen előttem termett Angie és Danielle. Ahogy láttam Louis-t a fiúk kezdték faggatni. 
- Na mi volt? - kérdezte Angie. Na igen ő az akit nem hagyott nyugodni ez az egész kettőnkkel kapcsolatban. Mély levegőt vettem és lassan elmondtam mindent. A lányok csak vigyorogtak és annál a résznél mikor mondtam hogy szeretem nagyon sóhajtottak mindketten. 
- Na hát csak ennyi. - mondtam. 
- Ennyi? Ez több mint bármi. - mondta Dani. 
- Na de akkor szent a béke? - kérdezte Angie.
- Igen tökéletes minden. - mondtam mosolyogva. A lányok és elvigyorodtak. Louis mellém sétálva átfogta a derekam és a fülembe suttogott. 
- Na mindet elmondtál? - kérdezte. Megfordultam az ölelésében és csókot loptam tőle. 
- El. És te? - kérdeztem bátyámék felé biccentve. 
- Ja hadd örüljenek. - mondta. Csak azt vettem észre hogy a lányok felszívódtak és a fények elhalványultak. Lassan kinyílt a konyha ajtó és a csajok betolták ezt: 

- Boldog szülinapot drágám. - suttogta a fülembe Lou. 
- Szeretlek. - suttogtam és megcsókoltam. A tömeg elkezdte énekelni a Happy Birthday-t. Még jó hogy a társaság jó része tud dalolni. Elérzékenyülve fújtam el a gyertyákat. Harry a kezembe nyomta a kést. Levágtam az első szeletet amit a két lány a képembe nyomott. Mindenki röhögött egyet míg én leszedtem az arcomról valamennyi sütit. 
- Ezt elterveztétek mi? - röhögtem. 
- Aha. Na gyere menjünk fel. - mondta Dani. 
- Várj! Itt még van egy pici. - rántott vissza Louis és megcsókolt. - Mmm jó a torta és jó a csók is. Na menj. - kacsintott. 
Felmentünk a csajokkal és gyorsan megmosakodtam és átöltöztem. 
Direkt vettem fel kényelmeset hogy majd ha kell tudjak táncolni! Nagy nehezen elkészültem és a lányokkal visszarohantunk bulizni. Jó volt végre elengedni magunkat. Kicsit tudtunk táncolni mert ezt félbeszakította bátyám. 
- Figyelem köszöntő. - harsogta. Mindenki felé nézett ő pedig egy tálca pezsgőre mutatott. 
Mennyien néztek ki. Mi is felkaptunk egyet-egyet és vártuk Harry beszédét. 
- Na szóval. A mai nap nekem nagyon fontos. A kishúgom akit óvtam mindentől még a széltől is ma nagy korú lett. Tudom hogy ez nem az én napom de mondanom kell valamit. Soha nem szerettem senkit jobban Ariana-nál. Senkit. Tudom fura hogy ennyire szeretem de nekem ő életem egyik értelme és ha elveszíteném nem tudom mit csinálnék. Szerintem lelkileg összetörnék és nem bírnék kimenni a szobámból. A tudat hogy itt van ma megnyugtat. Nagyon szeretlek húgi egészségedre. - mondta és felhajtotta az italt. Én könnyes szemmel ittam meg a pezsgőm és megkerestem Harry-t. Ahogy megtaláltam a nyakába vetettem magam és csak öleltem. 
- Ma tőlem nem kapsz semmit. Viszont holnap elviszlek valahova. - kacsintott. Elnézést kért és elindult megkeresni barátnőjét. Én csak mosolyogva megfordultam és szembe találtam magam Louis mellkasával. 
- Megtisztelne egy tánccal a hölgy? - kérdezte. Bólintottam és besétáltunk a táncolók közé. Louis átkulcsolta a derekam és elkezdtünk ritmusra dölöngélni. Mikor vége lett a számnak azt éreztem hogy nagyon fáradt vagyok. 
- Louis fáradt vagyok. - mondtam barátomnak. 
- Akkor menjünk fel. Szólok Hazz-nak hogy aludni mentünk. - engedett el. Én felbatyogtam az emeltre és bementem a fürdőbe. Átöltöztem pizsibe és beugrottam az ágyba. Pár percel később Louis bújt be mögém. 
- Jó éjt életem. - nyomott puszit a vállamra. 
- Jó éjt szívem. - motyogtam csukott szemmel. Amint ezt kimondtam el is aludtam...

1 megjegyzés:

  1. Cuki cuki cuki cuki *_______* Tényleg nagyon aranyos volt. Amikor Harry a kezébe nyomta a készt azt hittem megcsavarod a sztorit és lesz egy kis horror... Nagyon jó lett, hamar kövit :D

    VálaszTörlés