2013. augusztus 6., kedd

24.rész

Meglepi!



*Ariana*
Reggel eléggé kipihenten keltem fel. Kimásztam a még alvó Louis mellől és letrappoltam a konyhába. A hűtőhöz szambáztam miközben benyomtam az Ipodo-m ugyanis ezt a csajoktól kaptam tegnap. Az össze kedvem rajta volt de én most Cher Llyod-Want u back című számát választottam. Olyan hangerőre állítottam hogy a többiek ne ébredjenek fel. Táncikálva csináltam egy nagy adag kávét a másnaposoknak. Magamnak és Louis-nak egy kis palacsintát sütöttem. 
Még gyorsan összedobtam egy-egy kakaót is. 
Enyém: 
Louis-é:

Lassan mindent felpakoltam egy nagy tálcára és óvatosan az emeletre indultam. Vigyázva hogy ne essek fel lépkedtem felfelé. Mikor a szobánk elé értem óvatosan nyitottam be. Louis-nak csak a lábán volt a takaró és így rálátás nyílt tökéletes hátizmaira. Halkan az ágy mellé sétáltam és leraktam a tálcát az éjjeliszekrényre. Leültem az ágyra és óvatos pillangó puszikat nyomtam Lou hátának minden részére. Lassan pislogni kezdett és rám emelte tökéletesen kék szemeit. 
- Jó reggelt nagy korú. - köszönt és feltámaszkodva csókolt meg. 
- Jó reggelt vén ember. - kacsintottam. - Hoztam reggelit. Kelj fel. - mondtam és felálltam. Louis rögtön török ülésbe tornázta magát én pedig elé raktam a tálcát. 
- Mikor keltél? - kérdezte miközben beleivott a kakaójába. 
- Olyan 1 órája. - mondtam. Lassan vágtam egy darab palacsintát és Louis orra alá dugtam. - Kosti? - mosolyogtam rá. Ő amilyen sexin csak tudta bekapta a kaját és elégedetten hümmögni kezdett. 
- Isteni. De tudod mi jobb? - kérdezte perverz vigyorral a fején. 
- Mi? - kérdeztem mit sem sejtve. 
- Te. - mondta és megcsókolt. Nagy nehezen eltoltam magamtól és tovább kezdtünk enni. mikor végeztünk mindennel lementünk a konyhába. Lent összesen 6 meggyötört arccal találtam magam szemben. 
- Jó reggelt. - köszöntem. 
- Halkabban szét szakad a fejem. - suttogta Dani. 
- Így jár aki bulizik ahelyett hogy aludni. - mondtam és elmosogattam a koszos edényeket. A hat embertől kaptam egy-egy szúrós pillantást. 
- Ari. - szólított Harry.
- Yep? - kérdeztem. Mostanában erre vagyok ráállva. 
- Na szóval van 2 órád hogy összepakolj úgy 4 napi ruhát. - mondta bátyám én pedig kikerekedett szemmel néztem rá. 
- Minek? - kérdeztem. 
- Ez az ajándékom de siess. - mondta bátyám mosolyogva. Én csak furán néztem rá és az emeletre rángattam Louis-t. 
- Tuti tudsz valamit. Mire készül? - támadtam le rögtön pasimat. Ő csak rémülten nézett le rám. 
- Isten a tanúm fogalmam sincs. - tette maga elé a kezeit védekezés képp. 
- Hát jó. Elmegyek tusolni utána segítesz pakolni. - jelentettem ki. Beszambáztam a kis helységbe. Megengedtem a vizet a zuhanyból és alá álltam. Halk nyikorgásra lettem figyelmes majd két karra a hasam körül. 
- Csoda szép. - morogta Louis a nyakamba. 
- Louis menj ki. - mondtam halkan. 
- Nem. Fürdeni akarok. Veled. - jelentette ki. Én gyorsan átmostam magam aztán kiszálltam a zuhany alól. Louis feladóan sóhajtott és fürdött tovább. Én visszamentem a szobába és kiválasztottam a mai ruhám. 
Nem akartam nagyon meleg és nagyon rövid ruhát se fölvenni ugyan is nem tudom hova készülünk. Louis is hamarosan elkészült így együtt pakoltunk be. Én valamiért éreztem hogy szükségem lesz egy bikinire így azt is raktam be. 
Még raktam pár cuccot és utána már be is zártam a bőröndömet. Lementünk a földszintre a még mindig szenvedő emberekhez és leültünk a nappaliba. 
- Mehetünk? - kérdezte Hazza. Bólintottam ő pedig Angie-val az oldalán kiment. Még gyorsan mindenkit megöleltem és elköszöntem tőlük. Utolsónak Louis-t hagytam. 
- Majd hívlak és este dumálunk. - mondtam és szorosan magamhoz vontam. Még csak most kaptam vissza de máris el kell váljak tőle egy időre. De mivel tudom hogy nem lesz semmi ezért nem aggódtam agyon magam. 
- Vigyázz magadra. - csókolt meg. Lassan elengedtük magunkat és kikísért az ajtón. Láttam hogy Hazzáék is fájdalmas búcsút vesznek egymástól. Angie mellém sétált és átölelt. 
- Vigyázz rá. - mondta. Szorosan átkaroltam őt aztán odaballagtam Harry mellé. Láttam hogy szemébe kis könnyek csillognak. Beültünk a fekete csodába és a reptérre vettük az irányt. 




~Repülőn~
Magán géppel repültünk a célunk felé amit még mindig nem tudom mi. De biztos tetszeni fog. Bízom Hazz-ban. Kicsit behunytam a szemem aminek az lett az eredménye hogy elaludtam. Arra keltem fel hogy Harry óvatosan rázogat. 
- Ébresztő hamarosan leszállunk. - mondta és visszaült a helyére. Nagyon izgatott voltam hogy mindjárt ott vagyunk. Végre. Mikor kinéztem az ablakon a szavam is elakadt. 
- Harry. Te LA-be hoztál engem? - sipítottam. 
- Aha, remélem nem baj. - nézett rám. Én csak megráztam a fejem és a nyakába borultam amennyire az öv engedte. 
- Várd ki a végét. - engedett el. Végre leszálltunk a gépről. Amint tudatosult bennem hol vagyunk azonnal vigyorogni kezdtem. Imádom LA-t és ezt bátyám is tudja. Mondta hogy majd ha alkalom lesz rá elhozz. Most már értem mire célzott. Hirtelen megcsörrent a telefonja. 
- Szia Kat... Aha... Oké... Szia látlak. - mondta és letette. Rám nézett és csak kacsintott. Elmentünk először kocsit bérelni ami mi más lett volna mint egy Rover. Igen Hazza és a Rover mániája. Aztán elmentünk egy gyönyörű lakáshoz. 
- Üdv itthon. - mondta mosolyogva Harold. Én csak néztem rá tátott szájjal és nem hittem el amit látok. 
- Ez komoly? Saját házad van itt? - kérdeztem döbbenten.
- Jaja. Na gyere. - tolt beljebb maga előtt. Bentről a ház szebb volt mint hittem. Gyorsan felmentünk az emeletre és Harry mondta hogy 20 perc múlva megyünk. Nem pakoltam ki csak arcot mostam majd átvedlettem. 
Mikor kész lettem leszaladtam és megláttam hogy Hazza már vár.
- LA baby. - kiáltottam. Ő csak mosolyogva figyelt engem majd kimentünk az ajtón. Bepattantunk a fekete járgányba és elindultunk fogalmam sincs hova. Úgy fél óra múlva ennél a helynél parkoltunk le. 
Az állam megint leesett. Mikor tudatosult bennem hogy miért is vagyunk itt letámadtam Harry-t.
- Köszönöm, köszönöm. - motyogtam nyakába. 
- Nincs mit. Na gyere Kat már vár. - mondta és a csuklómnál fogva bevezetett a helységbe. Amint beléptünk Kat Von D megölelte Harry-t jó szorosan.
- biztos te vagy Ariana, én Kat vagyok. - ölelt meg. 
- Szia. - öleltem vissza. 
- Na és mi lesz a mai feladat srácok? - nézett ránk. 
- Hát szeretnénk pár tetkót, de gondolom ezt tudtad. - vigyorgott Hazza. 
- Gondoltam. Milyeneket? - kérdezte.
- Tegnap lettem 18 és nagy álmom volt hogy nálad varratom az első tetkómat de ha már itt vagyok asszem több lesz mint egy. - mosolyogtam. Kat adott egy albumot amiből választhattam. Megmutattam melyikeket szeretném ő pedig azonnal neki állt megcsinálni. 


*2 óra múlva*
2 óra alatt Kat végzett mindennel. A vég eredmények ezek lettek: 
- Nagyon köszönöm Kat. - ugrottam a nyakába.
- Nincs mit csajszi. Viszont még nem vagyunk teljesen készen. - mondta. Harry-re néztem aki megrántotta a vállát. 
- Hazz ülj le te is. - mutatott Kat a mellettem lévő vörös ülő alkalmatosságra. Kat ezt csinálta meg rajtunk utoljára. Amolyan tesó tetkó. 
- Köszi Kat nekem nagyon bejön. - nézte Hazza a kicsi nem feltűnő tetkónkat. 
- Örülök hogy itt voltatok. - mondta és megölelt minket. Azzal mi távoztunk a szalonból.
- Nagyon köszönöm. Szeretlek Dinnye. - ugrottam a nyakába. A Dinnye becenevet még kicsinek raktam rá ugyan is a göndörből lett az hogy görög és nem akartam görögnek hívni így maradt a Dinnye. 
- Szeretlek Kicsike. - mondta és szorosan ölelt. 
- Viszont menjünk haza mert rohadt fáradt vagyok. - mondtam egy ásítás mellett. 
- Oké. - beültünk a kocsiba és hazamentünk. Felmásztam az emeletre és úgy ahogy voltam bedobtam magam a puha ágyba és el is aludtam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése