2013. július 30., kedd

22.rész

Meglepetés!


Ahogy ígértem meghoztam az új részt! Sajnálom hogy ilyen kevesen vagytok de ez van! Remélem azért tetszik!!


*Harry*
Július 18.-a van. Ariana 18. szülinapja. Istenem ez azért durva, hogy a kis húgom akire mindig vigyáztam ma betölti a felnőtt kort. És mindezt ma. Ma amikor is már nem vagyok a kórházban de ő azt hiszi. Angie már elment itthonról és azt mondta majd sms-t küld ha Ari már nincs a házban. Nevetséges nem mehetek a saját házamba. Ami Louis-t illeti igen megbocsájtottam neki. Inkább elnézem ezt az egészet mint hogy egy zombi járkáljon mellettem egész nap. Ami pedig őt és Ariana-t illeti ma este megoldom. A gondolataimat a telefonom rezgése szakította félbe. Szivi mehetsz haza! Csak ügyesen ahogy megbeszéltük!! Csók! :*!
Na végre. Felpattantam a fotelből. Magamra vettem a kapucnis pulcsimat és a napszemcsim és kimentem az ajtón. Na végre haza mehetek. Gyorsan sétáltam nem akartam feltűnő lenni. Nem sokkal később már beléptem az ajtón. Ledobtam minden fölös cuccot és elkiáltottam magam.
- Végre itthon! - kiabáltam. Egyszerre 4 pár láb rohant le a lépcsőn. 
- Harry. - ugrottak rám. 
- Na na na azért még érzékeny vagyok na leszállni. - röhögtem. Leszálltak rólam és végre körbe nézhettem a házban. Szépen ki van díszítve középen a lépcsőről lelóg egy: Happy Birthday Ariana! felirat is. Szép volt együtt minden. 
- Na akkor most nem rég mentek el akkor olyan 4 óra múlva haza érnek addig ide kell hívni mindenkit te pedig Hazza a konyhába költözöl egy időre. - kacsintott Liam. Megvontam a vállam majd felvonultam az emeletre. Bementem a szobámba és ledőltem az ágyamra. A saját ágyamra. Kicsit gondolkoztam. Sok mindenen. Az után gyorsan elmentem zuhanyozni. Ezek után felöltöztem: 
Mikor mindennel kész voltam lementem a többiekhez. 
- Srácok kell segítség? - kérdeztem.




*Ariana*
A bátyám a kórházban van én pedig elmegyek vásárolni. Ma szülinapomon aki a legfontosabb számomra nincs itt. Bent fekszik a kórházban ki tudja hogy van. Ezek a gondolatok nem hagynak nyugodni. Hamar odaértünk hála Angie vezetési stílusának. Kiszálltunk bár kedvem nem volt oda bemenni. De muszáj volt. El kell terelnem az agyam okosabb felét egy kis vásárlással. Betipegtünk az üzletházba ami bazi nagy volt de nekem nem tetszett hogy ennyire nagy.
- Na akkor keressünk valami jó ruhát neked amit majd buliba fel tudsz venni. - mondta Angie és már be is ment az első üzletbe. Unottan követtem őt befelé. vagy 30 percet voltunk ott végül is csak ezt vettük meg. 
Gondoltam ha majd elég erős leszek ebbe megyek be a kórházba. Amint ez eszembe jutott könnyes lett a szemem. 
- Ne, ez a te napod most ne sírj. - törölte le a könnyem Angie. 
- Oké. - fújtam ki a levegőt. Tovább mentünk és vagy 5 üzletet végig jártunk míg nem megtaláltuk a ruhát ami bulis. Ja meg vettünk még pár cuccot. 
Angie vette: 






Én vettem: 








És a bulis ruha és cipő: 


- Annyira örülök hogy ennyi mindent tudtunk venni. - örvendezett Angie. Mosolyogva bólintottam.
- Én éhes vagyok. Ja és egy kávé is jól esne. - mondtam. 
- Akkos valami gyors plusz egy starbucks? - kérdezte.
- Jól hangzik! - vigyorogtam. Elindultunk a Nando's felé. Beültünk és rendeltünk egy egy csirke salátát, ha ezt Niall megtudná. 
- Na akkor az a ruha jó? - kérdezte Angie. 
- Igen nagyon bejön. - mondtam. Miután végeztünk elsétáltunk a starbucks-hoz. Rendeltünk egy vaniliás és egy csokis frappuccino-t. 
Kifizettük és már mentünk is ki. Miközben ittuk a hideg kávénkat sok témát kiveséztünk. Tudtam hogy Angie kerüli a Harry-hez és Louis-hoz valókat. 
- Arra gondoltam hogy beülünk-e a fodrászhoz meg a körmöshöz? - kérdezte de inkább kijelentés volt.
- Benne vagyok kell egy kis szín. Mondjuk pinkes árnyalat. - mondtam boldogan. 
- Akkor menjünk. - mondta. Visszasétáltunk a kocsihoz és elindultunk a fodrászhoz. Olyan 10 perc után oda is értünk. Addigra az agyamban egy jó kis haj ötlet lett. 
- Na itt vagyunk. - szállt ki Angie a kocsiból. Bezárta azt és már el is indult be. 
- Angie drágám. - jött közelebb egy pasas. Jól megölelgette barátnőm aztán tekintete rajtam állapodott meg. 
- Ki a kis barátnőd? - kérdezte kedvesen. 
- Ariana Styles vagyok. A bátyám a pasija. - mutattam Angie felé. 
- Helló aranyom. Martin vagyok ma én leszek a fodrászod. Na gyere. - mondta és a kezét nyújtotta. Leültem a mosó tál elé és Martin rögtön neki is látott a munkájának. Megmosta a hajam közbe nagyon sokat kérdezett rólam és az életemről. Elmeséltem neki hogy Hazza kórházban van. Megértette hogy ki vagyok borulva de ő is azt mondta hogy ez az én napom ne sírjak. Hát jó. Gyorsan elmondtam neki mi az ötletem ő pedig leesett állal de megcsinálta. Íme: 
- Na csajszi hogy tetszik? - nézett rám a tükörből. 
- Imádom. Nagyon tetszik. Köszönöm Martin. - mondtam és kiszálltam a székből és megöleltem. 
- Nem tesz semmit kicsim. Na menj hátra Vanda a körmös már vár. Addig én megcsinálom Angie haját. Na menj. - mondta és megmutatta merre kell mennem. Egyből odataláltam. Vanda egy velem egy magas sötét hajú 20 éves csajszi. Nagyon laza a stílusa. 
- Hellóka. A nevem Vanda én csinálom meg ma a körmöd. Gyere csücs. - mutatott a székre. Leültem és el is kezdtük a munkát. Vanda nagy szájú és nagyon kedves személy. Asszem őt is megkedveltem. Nem telt bele fél óra itt is kész lettem. A körmöm nagyon jó lett. 
- Ajj Vanda nagyon köszönöm. Istenien néz ki. Imádom. - borultam a nyakába neki is.
- Akkor jó. Szólj Angie-nak hogy jöhet. - mondta. Én gyorsan kiszaladtam hogy szóljak barátnőmnek. Ő is készen volt már haj ügyileg ennek nagyon örültem. 
- Fúha. Nagyon jól nézel ki. - mondtam. Semmi csicsa semmi túlzás. 
- Köszke amúgy te se panaszkodhatsz. Jók a körmeid. - mondta.
- Ja igen Vanda vár. - mondtam mosolyogva. 
- Megyek. - mondta és elindult hátra. Martin-nak megköszöntem mindent majd Angie után mentem. Mire hátra értem Vanda kezelésbe vette barátnőmet. Amíg készült a köröm sokat fecsegtünk erről arról. Nem érintettünk komoly témát ha az nem számít annak hogy mennyire zsíros a Starbucks kávé. 
- Na hölgyem ön is kész. - mondta Vanda Angie-nak. 
- Azta rohadt jó lett. Köszi Vanda. - mondat és megölelte az említett személyt. 
- Mindent köszönünk Vanda. Csók. - köszöntünk el és már mentünk is ki. Bepattantunk a kocsiba és már mentünk is haza. Gyorsan haza értünk. Felkaptuk az összes cuccot amit lehetett és elindultunk befelé. 
- Menjünk hátul. - mondta ANgie. Nem kérdeztem miért csak mentem utána. Bementünk hátul egyenesen az emeletre. Lepakoltunk a szobámban és átnéztük mit szereztünk ma. 
- Na gyere vedd fel. - mondta Angie. Gondoltam már miért ne. Bementem a fürdőbe és felvettem a ruhát meg a cipőt. Megnéztem magam a tükörbe és nagyon tetszett az összhatás. Igen most nagyon jól nézek ki. 
Kimentem a szobába ahol Angie is felvett valami bulizós ruhát és már smink is volt rajta. 
- Na hogy tetszem? - kérdeztem és megfordultam. Angie leesett állal nézett engem. 
- nagyon jó. De tudod mivel lenne jobb? Ha megcsinálnám a sminked. - mondta. Nem értettem de belementem mondván a mai nap egy csajos nap. Ránéztem az órámra ami fél 8-at mutatott. Angie gyorsan és hatékonyan csinálta meg a sminkem. 
- Na így már tökéletes. - mondta. - Gyere menjünk le szomjas vagyok. - mondta és kiment a szobából. Én még megnéztem magam a tükörben és tetszett amit láttam. A szemem rózsaszínes feketés árnyalatot kapott. Teljesen ment a ruhámhoz. Gyorsan Angie után mentem. Mikor a lépcsőhöz értem azt hittem elájulok. Még pedig azért mert vagy 20-an voltak a nappaliban. 
- Boldog Születésnapot Ariana. - kiabálták ahogy megláttak. Egy kis könnycsepp csordult ki a szememből. Angie felszaladt hozzám és szorosan megölelt. 
- Boldogat Kislány. Na gyere bulizzunk. - rángatott le. Végre leértünk a lépcsőről. Ahogy ez megtörtént Liam Niall Zayn egyszerre ugrott a nyakamba.
- Isten éltess kicsike. - motyogta Zayn. Liam arcon puszilt, Niall pedig arcon. Annyira örülök hogy it vannak nekem.
- Köszönöm srácok. - öleltem őket szorosan. Elengedtek és azonnal megrohamoztak a hírességek: Ed Sheeran Justin Bieber Selena Gomez a Little Mix Cher Llyod és még sorolhatnám. Nagyon sokan eljöttek. Mindenkitől kaptam egy puszit és egy: Boldog Szülinapot! mondatot. Egyszer csak ketté váltak az emberek előttem és Harry-t pillantottam meg. Mi? Harry? Ő itt? Azt hogy?
- Angie Harry-t látom de tuti csak képzelgek. - mondtam barátnőmnek. 
- Nem húgi nem képzelődsz. N ami van meg se ölelsz? - kérdezte. Amint meghallottam kellemesen rekedt hangját azonnal rohanni kezdtem felé. Itt van a bátyám itt van. Él felébredt. Mikor odaértem hozzá ő felkapott és megpörgetve tett le a földre. Azonnal puszikat nyomtam az arca minden pontjára. 
- Hé hé nyugi. Itt vagyok. - tolt el magától. Amint belenéztem szemeibe tudtam hogy nem álmodom ez a valóság. Viszont a nagy boldogság közepette eszembe jutott Louis. Hol lehet? 
- Ne aggódj itt van. Gyere velem. - fogta meg Harry a kezem. A konyha felé kezdett húzni. Harry benyitott az említett helységbe és megláttam Őt. Ott ült a konyha pultnál és a lábát nézte. A zajra felkapta a fejét és azonnal könnyes lett a szeme. Nem is tudom mikor láttam Őt utoljára. Amióta haza jöttem nincs itt. Talán a saját lakásán van. 
- Meglepetés. - suttogta Hazza a fülembe. Elengedte a kezem és kiment a konyhából. Én csak álltam ott és néztem Louis-t. Olyan édes volt. Azt hiszem újra megint beleszerettem. 
- Nagyon sok boldog szülinapot. Kicsim. - motyogta az utolsó szót olyan halkan hogy ne halljam meg. De én meghallottam. 
- Köszönöm. Boo Bear-em. - mosolyogva mondtam ki a becenevét. Ő rám emelte könnyes kék szemeit. Remény csillant azokban az elveszett óceánokban. Imádom. Soha nem haragudtam rá és most sem más a helyzet. Szeretem. Szerelmes vagyok belé. 
- Louis. - mondtam.
- Igen? - kérdezte és felállt de nem jött közelebb. 
- Szeretlek. - mondtam és odafutottam hozzá. Karjaiba kapott és megcsókolt. 
- Szeretlek. - suttogta a számba. 

1 megjegyzés:

  1. Az előzőről már viberen elmondtam a vélemyénem (tudod, hogy tetszett *-*) Ez is nagyon jó lett és aranyos. Végre szent a béke :) Siess a kövivel :))

    VálaszTörlés